maanantai 27. elokuuta 2012

Samat materiaalit -haaste

Intohimona Askartelussa oli myynnissä Amalian pisteessä skräppikitti joiden tuotteilla voi osallistua Samat materiaalit -haasteeseen

Oman leiskani tein Omppu-friikahtamiseni ympärille :). Kaikki lähti viime syksynä puhelimesta. Olin puolisen vuotta ihaillut erään ystäväni ottamia kuvia ja oikeastaan kuvaamisen takia hommasin puhelimen. No, kun puhelin tuli niin olin ihan täysillä myyty. Seuraavaksi tuli yksi iPad marraskuussa ja se toimi minulla myös työkoneena joten oli hommattava muulle perheelle toinen :). Olen aina vain haaveillut, että joskus ostan mäkin mutta ajatellut, että käyttäminen vaatii suurtakin opettelua. No, PC-läppärini sanoi kesällä sopimuksen irti ja olin jo niin koukutettu omppuihin etten edes harkinnut muuta. Niin muutti MacBook Pro meille. Kaksi viikkoa myöhemmin meiltä pimeni TV, johtuen ilmeisesti ukkosen rikkomasta vaihtajasta.. no, Elisalla kesti viisi päivää korjata vika. Mutta koska mieheni katsoi kuin tatti Olympialaisia ei vika olisi voinut sattua huonompaan aikaan :). Tästähän seurasi se, että oli käytävä Humacissa hakemassa Apple TV, jotta saatiin läppärin kautta näppärästi live streamaukset :).. että niin meidän perhe omputtui vuodessa :).. 

Omat tuotteet kitissä: gesso, 12"x12" overlay-kalvo sekä omppu-sanan tarrat.




Kiitokset käynnistä :).

2 kommenttia:

  1. Loistava aihe! Itse olen omputtunut vasta puhelimen verran ;-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos osallistumisestasi haasteeseen! Omput on parhaita :)

    VastaaPoista